Tuesday, June 3, 2008

Back to the NET after 2 weeks off line

Hi ..
Lame gak offline ni ..tapi bagus juga sekali sekala korang offline lame lame ..
Baru rasa hidup dalam reality .... Banyak perkara yang dilakukan dan yang dah berlaku ...
Tak pe ..korang terus kan kehidupan korang sementara aku cuba untuk mengarang sikit sebanyak pengalaman offline dari dunia cyber [ Termasuk Handphone] selama ini.
Dulu rasa macam tak leh hidup ..rupa rupa nya boooleh!!

Banyak kerja yang terbengkalai ni, Kedai online aku tak siap lagi ni ..kain batik sutera corak baru banyak masuk ni ...
Stok lame sutera dah habis ... ... dan kehidupan aku harus diteruskan ...

Aku sempat jugak singgah untuk bersama sama rakyat Terengganu masa perasmian SUKMA tempoh hari .. ye lahh tengok stadium baru yang canggih gituuuu

4 comments:

Anonymous said...

Wooo....denga cite demam teruk..betul ker...

Unknown said...

Sikit jer ..Tuhan nak uji
Insyaallah akan kembali lebih bertenaga dan kreatif lagi

Unknown said...

kau balik xbagitau aku ya. aku sakit gigi 3 hari siap dgn deman sekali plus sakit tekak. nak bercakap pun tak boleh. nak tengok sukma tak boleh gi, hari ni boleh tgk bola trg lwn jhr & trg masuk semi final.

sufia said...

testing 123